روسیه، کشوری زیبا و پهناورترین کشور اروپا است که سالانه میزبان خیل عظیمی از بازدیدکنندگان است که مایل‌اند از آثار طبیعی و همچنین بناهای بستانی این کشور دیدن نمایند. تور روسیه همواره یکی از هیجان‌انگیزترین تورهای موجود است که هرچه را که نیاز داشته باشید، به شما هدیه خواهد داد.
آثار بجای مانده از حکومت تزاری در روسیه و همچنین طبیعت بکر این کشور همراه با سرمای همیشه مثال‌زدنی‌اش، همواره باعث جلب نظر توریست‌های مختلف از سراسر دنیا گشته است. بهتر است قبل از سفر، با متخصص تورهای خارجی مشورت کرده تا بهترین تور موجود و مناسب‌ترین زمان سفر به روسیه را به شما عزیزان معرفی نماید. متخصصین ما در گروه آریا سفر، خوشحال خواهند شد اگر در ثبت خاطرات خوشتان در تور روسیه، سهیم باشند.

 

مدارک موردنیاز برای تور روسیه

اگر به‌عنوان گردشگر، قصد وارد شدن به کشور برف و سرما رادارید باید از ویزای توریستی استفاده نمایید. مدت اعتبار ویزای روسیه، 2 هفته بوده و باید بلافاصله پس از اخذ ویزا برای داشتن سفری هیجان‌انگیز به این کشور سفر کرد. تورهای مسافرتی به‌راحتی می‌توانند شمارا در اخذ ویزای توریستی یاری کرده و در کمترین زمان ممکن، زمینه سفر شما به کشور کلیساها را فراهم آورند.
برای اخذ ویزای توریستی، نیازی به حضور شما نبوده و گروه آریا سفر، تمامی امور را به عهده خواهد گرفت.
مدارکی که باید به گروه آریا سفر تحویل داده تا جهت اخذ ویزای توریستی اقدام نمایند، از قرار ذیل می‌باشد.

1.    فرم تقاضای ویزا
2.    شناسنامه
3.    پاسپورت با دارا بودن بیش از 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر
4.    کپی از صفحات 1-5 و صفحاتی که در آن مهر ویزا خورده است
5.    یک قطعه عکس با زمینه سفید
6.    بلیت رفت‌وبرگشت قطعی شده به روسیه
7.    رزرو هتل در روسیه برای کل مدت اقامت
نقص در مدارک ذکرشده می‌تواند سفر شما به روسیه را با مشکل روبرو سازد. لذا با همکاری با متخصصان ما در گروه آریا سفر، سفری راحت را برای خود آماده سازید.

 

تور روسیه

تور روسیه یکی از بهترین تورهایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در طول زندگی‌تان، حداقل یک‌بار آن را تجربه و امتحان نمایید. روسیه، این همسایه نزدیک ما، کشور زیبا با تنوع آب‌وهوای بالاست که می‌تواند مطابق هر نوع سلیقه‌ای، زیبایی‌های خود را به رخ بکشد. وجود کلیساهای بسیار قدیمی و چشم‌نواز و همچنین بناهای تاریخی به‌جامانده از جنگ جهانی اول و دوم، نظر بسیاری از تاریخ دوستان را جلب خواهد کرد.
اگر مشتاق به تفریح در روسیه هستید می‌توانید از کوه‌های پوشیده از برف این کشور بهره لازم را ببرید. اسکی روی برف، اسکی روی یخ، برف‌بازی و همچنین ساخت قلعه‌های یخی، همگی با بهترین کیفیت در روسیه قابل‌اجرا است. پاتیناژ یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین ورزش‌هایی است که به شما عزیزان پیشنهاد می‌نماییم در طول سفر خود از آن لذت ببرید.
سن‌پترزبورگ یکی دیگر از شهرهای بسیار زیبای روسیه است که علاوه بر مسکو، پایتخت آن، باید بدان سر زد. بازدید از موزه آرمیتاژ که بسیاری از اشیاء اصیل ایرانی را در خود جای‌داده است خالی از لطف نیست. گذر از دل تاریخ و تماشای فرهنگ چندین هزارساله ایرانی، همواره باعث افتخار ایران و ایرانی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن های تماس: 44259127 - 44259216 021