رزرو هتل

رزرو هتل فرآیندی است که طی آن مسافر می تواند به مدت هر تعداد شب که در سفر است، اتاقی را در هتل شهر یا کشور مقصد اجاره کند. امروزه رزرو هتل به صورت آنلاین انجام می شود.

ارائه ی خدمات و کیفیت آن در هر هتل بسته به هزینه و تعدا ستاره های هتل دارد. مثل در هتلی که هزینه ی آن کمتر است، ممکن است نوشیدنی ها در لیوان های یکبار مصرف سرو شوند و اینکه تنوع غذاها در آنها کمتر باشد.

در ادامه با "سپندار گشت" همراه باشید تا با اصطلاحات هتل ها در خدمات آنها آشنا شوید.

  • OR: Only Room

این نوع رزرو شامل هیچ وعده غذایی نمی شود و هزینه ای که پرداخت کرده اید فقط برای اتاق است.

  • B: Bed & Breakfast

در این نوع رزرو اتاق به همراه صبحانه است و میتوانید از بوفه ی صبحانه استفاده کنید.

  • B: Half Board

در این نوع رزرو اتاق به همراه صبحانه و یک وعده غذایی دیگر که بسته به هتل شامل نهار و یا شام است.

  • B: Full Board

این اتاق ها همه وعده های غذایی را شامل می شود. صبحانه ، نهار و شام.

  • All: All Inclusive

این اتاقها شامل صبحانه، نهار، شام، عصرانه، میان وعده و نوشیدنی است. خدمات در این اتاقها تا ساعت 11 شب ارائه میشوند و ها برای هر ساعتی برنامه خاص با میان وعده خاص دارند که برنامه آنها در ابتدای ورود به مسافر داده می شود.

  • UALL: Ultera All Inclusive

خدمات در این اتاقها بصورت 24 ساعته ارائه میشود و شامل تمامی خدمات است. این نوع هتل ها قالبا چندین رستوران با بوفه آزاد دارند. در اکثر هتل ها خدمات آرایشی، ماساژ و … دارای هزینه هستند و در بعضی از آنها استفاده از این موارد تا یک بار رایگان است. هتل هایی که دارای پارک آبی هستند، خدمات برای کسانی که در هتل سکونت دارند بصورت رایگان است.

 

رزرو پرواز

علاوه بر رزرو هتل، رزرو پرواز نیز یکی از کارهایی هست که پیش از سفر باید آن را انجام دهید. با افزایش ارتباطات مردم در جهان، سفر به سراسر دنیا با اهداف کاری و تفریحی بیشتر و بیشتر شده است و کم کم افراد تمایل بیشتری برای تجربه ی یک سفر راحت و سریع را دارند. بنابراین استفاده از هواپیما به عنوان یک وسیله نقلیه سریع رونق زیادی یافته است.

امروزه رزرو پرواز بصورت آنلاین و یا توسط آژانس های مسافرتی صورت میگیرد در هنگام رزرو پرواز باید به این نکته دقت داشته باشید که پروازی که قصد انتخاب ان را دارید در چه گروه و یا کلاسی است و در واقع شما قصد انتخاب چه کلاسی از پرواز را دارید.

در ادامه با "سپندار گشت" همراه باشید تا انواع کلاس پروازی را برای شما شرح دهیم.

صندلی های هواپیما دارای رده بندی های مختلفی هستند که مسافرین می‌ توانند با توجه به امکانات یکی از این کلاس ها و یا دسته بندی ها را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است با تفاوت امکانات قیمت بلیط ها نیز افزایش و یا کاهش می یابد.

  • فرست کلاس

گران ترین مدل در بین انواع کلاس های پرواز فرست کلاس است. صندلی های این کلاس در یک اتاقک واقع شده است و امکاناتی نظیر تلویزیون شخصی، لپ تاپ، صندلی های اتوماتیک، سرویس اینترنت ماهواره ای و... را شامل میشود. منوی غذایی و کیفیت بسیار بالای غذا از دیگر مزایای فرست کلاس است. مسافران فرست کلاس اولین مسافرانی هستند که از هواپیما خارج می‌شوند و مهمانداران نیز توجه بیشتری به مسافران این کلاس دارند.

  • بیزینس کلاس

دومین کلاس صندلی های هواپیما، بیزینس کلاس است که در جلوی کلاس اکونومی و با فاصله از آن ها واقع شده است. امکانات این بخش کمتر از فرست کلاس است و حمل و نقل افراد در این کلاس به طور مستقل از سایرین از ترمینال تا هواپیما و برعکس انجام می شود.

  • کلاس اکونومی

ارزان ترین و آخرین کلاس پروازی اکونومی است که امکانات این کلاس محدود به چند مجله و روزنامه و البته در برخی پرواز ها مانتیور جداگانه برای مسافران است. در بیشتر پروازهای این کلاس یک مانتیور بزرگ برای مسافران وجود دارد که برنامه ی خاصی را پخش می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن های تماس: 44259127 - 44259216 021